پنج شنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / سوگ نوشتی برای استاد رضا مهربان
سوگ نوشتی برای استاد رضا مهربان

سوگ نوشتی برای استاد رضا مهربان

تا چشم باز می کنیم جای خالی کسی را می بینیم که دیگر نیست.کسی که بود و دوستش داشتیم.آن وقت است که دنبال کاش هایمان می افتیم: کاش بیشتر می دیدیمش! کاش بیشتر حسش می کردیم! کاش بیشتر او را می شناختیم! و کاش های دیگر … بعد به دنبال یادگارهایش می رویم. لبخند هایی که دیگر نمی یابیم . شعرهایی که از او نخوانده بودیم. صداقتی که رفیق هر کسی نیست. وقتی خبر رفتن مهربان را شنیدیم داستان همین طور بود با یادگارهای فراوان دیگر. از قاموس مهربان، آنچه سراغ داریم تلاش ، صداقت ، سادگی ، تازگی ، نوآوری و مهرورزی است.اما حیف که گاهی چه قدر زود دیر می شود. این سوگ نوشت به روح بلند این معلم عزیز، شاعر صمیمی و پژوهشگر پر تلاش تقدیم می شود.
یادش هماره زمزمه مهربانان باد.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

برگزاری آیین رونمایی دو عنوان کتاب در حوزه شعر به مناسبت هفته قلم

📚 برگزاری آیین رونمایی دو عنوان کتاب در حوزه شعر به مناسبت هفته قلم: 🔸️ناله …

۴ نظرها

  1. جالب بود. خدا مرحوم مهربان را بیامرزد.

  2. با سلام و عرضبا سلام خدمت شما …….با توجه به تفییر نام سایت لطفا لینکهای مرتبط مانند لینک مربوط به انجمن در سایتها و وبلاگهای مختلف مانند سرخه نیوز..وبلاگ سرخه ایها…ویکی پدیا و……را تغییر دهید.. در جستجوی گوگل هم با توجه به تغیر نام سایتان نمی آید….در قسمت add url گوگل و سایر موتورهای جستجو سایتتان را اضافه کنید…..

    • سلام بر شما
      برای تغییر لینک سایت در وبلاگهای مختلف مکاتبات صورت گرفته اما متاسفانه اقدام لازم از سوی ایشان صورت نپذیرفته است. اقدامات مختلفی برای بالا آمدن رنک سایت انجام شده اما نقش اصلی را تعداد بازدید ایفا می کند. و این مورد نیز نیاز به زمان بیشتری دارد.
      سپاس از نظرات و همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *