پنج شنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / ایستگاه‌های صلواتی در امامزادگان سمنان و سرخه برپا شد

ایستگاه‌های صلواتی در امامزادگان سمنان و سرخه برپا شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در امامزادگان شهرستان‌های سمنان و سرخه به مناسبت کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان خبر داد.

 حجت‌الاسلام سیدسعید تقوی گفت: در ادامه اجرای برنامه فرهنگی سرو قامتان در امامزادگان شاخص شهرستان‌های سمنان و سرخه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به شکل ایستگاه‌های صلواتی جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطرات حضور رزمندگان اسلام را در جبهه‌های حق علیه باطل زنده نگاه خواهیم داشت.

وی همکاری خوب هیئت‌امنای امامزادگان را در برپایی ایستگاه‌های صلواتی به نام سرداران و ۳ هزار شهید استان سمنان یادآور شد و در ادامه امامزادگان یحیی (ع)، علی بن جعفر (ع)، اشرف (ع)، علویان (ع) و امامزادگان سیدرضا و سیدعلی‌اکبر لاسجرد (ع) را از جمله امامزادگانی نام برد که در آن‌ها ایستگاه صلواتی برپا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: این اداره با نام‌گذاری ساختمان اداری خود به نام شهید والامقام ابوالقاسم دهرویه، برپایی ایستگاه صلواتی در درب ورودی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان به نام سرداران و ۳ هزار شهید استان سمنان، مراسم زیارت عاشورا با حضور خانواده معظم شهید دهرویه و قرائت وصیت‌نامه این شهید سرافراز اسلام در محل اداره، یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را زنده نگاه داشت.

گفتنی است؛ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت با عنوان «سرو قامتان» در سطح بقاع متبرکه شهرستان‌های سمنان و سرخه از تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با شروع کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان آغاز شده است و تا پایان برنامه‌های کنگره اجرا می‌شود.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت مادر رئیس‌جمهور

آیین اولین سالگرد درگذشت بانو سکینه پیوندی، مادر دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان یک‌شنبه هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *