پنج شنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / برگزیدگان دومین جشنواره عکس شکوه حضور در سمنان تقدیر شدند

برگزیدگان دومین جشنواره عکس شکوه حضور در سمنان تقدیر شدند

دومین جشنواره استانی عکس شکوه حضور روز دوشنبه در تالار شهید مطهری سمنان با معرفی برگزیدگان پایان یافت.

دبیر اجرایی این جشنواره به ایرنا گفت: هیات داوران پس از بررسی ۴۴۰ اثر از ۶۰ عکاس از هشت شهرستان استان سمنان و استانهای مرکزی، زنجان، البرز و خراسان شمالی مهمان این جشنواره بودند، آثار برگزیده را معرفی کرد.

میثم قدس پور افزود: تعداد ۳۶ اثر شامل ۳۰ اثر از استان سمنان و ۶ اثر از استانهای مهمان، برای ارایه در نمایشگاه عکس شکوه حضور در دهه فجر ۹۴ انتخاب شدند.

وی ادامه داد: برگزیدگان دومین جشنواره عکس شکوه حضور در سمنان به ترتیب ابوالفضل حسنی از گرمسار با سه اثر، امیرحسین علیداقی از شاهرود، احمد صبوری از سمنان، آزاد قدرتی از سمنان با سه اثر و یعقوب پازوکی از سمنان با دو اثر، محمدمهدی مرادی از سمنان، مسعود محقق از سمنان با سه اثر بودند.

قدس پور تصریح کرد: همچنین محمدعلی طاهریان از سمنان، علی ابک از سرخه، اسماعیل پیوندی از سرخه، رضا مهدیان از میامی، مسعود جعفری از شاهرود، سیدعلی حسینیان از شاهرود، علی شهسوار از شاهرود، سیدعابد میرمعصومی از سمنان با چهار اثر، سپیده یوسفی از شاهرود، الینا مداح از سمنان، مریم داورنیا از استان خراسان شمالی، مهدی کرمی از استان زنجان و مجتبی صفری از استان البرز دیگر برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

مدیرعامل موسسه موج فرهنگ گفت: نفرات برگزیده هیات داوران از میان ۳۰ عکس استان سمنان نیز سیدعابد میرمعصومی به عنوان نفر اول برنده لوح سپاس، تندیس جشنواره و دو میلیون ریال هدیه نقدی و یک جلد کتاب نفیس انتخاب شد.

وی گفت: علی ابک نیز نفر دوم و برنده لوح سپاس، تندیس جشنواره، یک و نیم میلیون ریال هدیه نقدی و یک جلد کتاب نفیس و الینا مداح به عنوان نفر سوم برنده لوح سپاس، تندیس جشنواره، یک میلیون ریال هدیه نقدی و یک جلد کتاب نفیس شدند.

قدس پور افزود: ابوالفضل حسنی، مسعود محقق و یعقوب پازوکی که به هرکدام یک لوح سپاس، تندیس جشنواره، ۵۰۰ هزار ریال هدیه نقدی ویک جلد کتاب نفیس اهداء گردید.

دومین جشنواره استانی عکس شکوه حضور با موضوع ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و به همت موسسه موج فرهنگ و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سازمان بسیج هنرمندان، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت مادر رئیس‌جمهور

آیین اولین سالگرد درگذشت بانو سکینه پیوندی، مادر دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان یک‌شنبه هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *