پنج شنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
خانه / اخبار سرخه / اخبار سال 94 / نوروز با بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری

نوروز با بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح آرامش بهاری زمینه ساز بهره گیری بیشتر از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در نوروز است.

حجت الاسلام عبدالله واحدی روز پنجشنبه افزود: بقاع متبرکه از فضای امن، آرام و معنوی برخوردار است که بهترین محیط برای میزبانی از میهمانان نوروزی است.

وی تاکید کرد: طرح آرامش بهاری همچنین زمینه رشد واقفان آینده را فراهم می کند.

وی اظهار کرد: از این طرح باید در زمینه رشد سطح فرهنگی جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان جامعه استفاده شود و نوجوانان و جوانان را جذب امامزادگان و بقاع متبرکه کنیم.

واحدی یادآور شد: ویژه برنامه آرامش بهاری در ۱۳ بقعه متبرکه شهرستان های سمنان و سرخه، ۱۲ بقعه دامغان، هفت بقعه متبرکه شهرستان های شاهرود و میامی، ۶ بقعه متبرکه شهرستان مهدی شهر، ۶ بقعه متبرکه شهرستان های گرمسار و آرادان و ۶ بقعه متبرکه شهر بسطام اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سمنان افزود: طرح آرامش بهاری برای پنجمین سال متوالی در سراسر کشور با هدف استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در فراهم کردن زمینه امکانات رفاهی، فرهنگی و مذهبی برای زائران به مدت ۱۶ روز اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سمنان گفت: عید نوروز از جمله اعیاد باستانی ایرانی است که در طول تاریخ مورد توجه ایرانیان بوده و فلسفه آن، شادمانی روحی معنوی به واسطه شکوفایی و نوشدن طبیعت بوده که یادآور رستاخیز بزرگ است.

درباره sorkhe.net

انجمن رسالت قلم سرخه یکی از فعال ترین سازمانهای مردم نهاد در بیش از یک دهه اخیر می باشد.

پیشنهاد می کنیم بخوانید

اطلاعیه مسابقه کتابخوانی استاد عشق

انجمن رسالت قلم سرخه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری دیگردستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *